Szkoła

Do ulubionych

Strona główna

Integracja 1b! Drukuj Email

W dniach 25-26 września klasa 1B wybrała się wraz z opiekunami (p. Maciej Lech – wychowawca, p. Jolanta Golubińska-Bartosik oraz p. Dariusz Pękała) na wycieczkę integracyjną do Szklarskiej Poręby. Poniżej relacja z wyjazdu.

Pogoda nie zachęcała, ale klasa stawiła się w 100% składzie i skutecznie zaklinała deszcz. Po dotarciu na miejsce odbyliśmy spacer do wodospadu Kamieńczyk, przeszliśmy się po nieco ospałej po zakończeniu letniego sezonu turystycznego miejscowości i wróciliśmy na smaczny posiłek w naszym hotelu - Mała Bawaria. Choć integracja odbywała się już od początku wycieczki, po obiadokolacji zabraliśmy się do zabaw i gier integracyjnych, których część poprowadziła szkolna p. pedagog, a część nasi szkolni animatorzy: Ola Madej i Kuba Kałuża skutecznie wspierani przez klasowych asystentów. Zabawa była na 102. Było na tyle dobrze, że dzień postanowiliśmy zakończyć małą imprezką z tańcami, a to chyba najlepszy znak, że integracja się udała. Drugiego dnia, po śniadaniu jeszcze chwilę poświęciliśmy na zabawy integracyjne, a po ich zakończeniu skorzystaliśmy z pięknej słonecznej pogody i przespacerowaliśmy się wzdłuż rzeki Kamienna w okolice wodospadu Szklarka. Kiedy wsiadaliśmy do autobusu w drogę powrotną byliśmy już jedną drużyną – integracja bardzo się udała, a Szklarska Poręba jakby nieco żałowała, że opuszcza ją tak zgrana ekipa, pożegnała nas… łzami małego deszczyku.

Trochę statystyki

Szkoła działa od 1.09.1987. Jej mury opuściło ponad 5.000 absolwentów. Obecnie edukacją 19 klas zajmuje się 40 nauczycieli.

Nie tylko nauka

Oprócz zajęć dydaktycznych proponujemy spotkania w ramach kół zainteresowań i różnorodne zajęcia sportowe. Od wielu lat działa szkolne koło wolontariatu.

Stale w czołówce

Nasi uczniowie odnoszą sukcesy w konkursach i olimpiadach, zdobywają medale w zawodach sportowych, są znani z osiągnięć artystycznych.